عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
«مسمومیت دانش‌آموزان» در قم و بروجرد، «عمدی» بوده
7 اسفند 1401

«مسمومیت دانش‌آموزان» در قم و بروجرد، «عمدی» بوده

به گفته عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس «مسمومیت دانش‌آموزان» در قم و بروجرد، «عمدی» بوده است.

کلانشهر: ۱۹ آذر، هنرستان دخترانه نور، نقطه شروع مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر شهر قم بود. البته این مسمومیت‌های عجیب به قم و دانش‌آموزان دختر ...